Online bestellen wordt voor (horeca)ondernemers zoals jou steeds belangrijker, wij van Horesca Smulders zullen er dan ook alles aan doen zodat jij nooit zonder voorraad komt te zitten. Daarom zullen we onze webshop voortdurend blijven ontwikkelen zodat we de bestelprocedure voor jou zo aangenaam mogelijk kunnen maken. We kunnen ons voorstellen dat sommige onderdelen wat extra uitleg behoeft, vandaar dat we graag eerste hulp bij online bestellen aan je geven. Hier staan de meest voorkomende antwoorden bij de meest vaak gestelde vragen.
Mocht je vraag er niet tussen staan neem dan contact op met onze klantenservice.
Na je aanmelding is verwerkt ontvang je van ons een activatie e-mail waarna je daarna direct kunt inloggen op onze webshop.
Ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem, via de link in het inlogscherm kun je handig je e-mail resetten.
Onder het kopje "Mijn Account" kun je zelf allerlei zaken inzien en regelen. Verander handig je inloggegevens -en/of factuur -en afleveradres.
Kom je er niet helemaal uit? Wil je graag een demo vanuit ons krijgen om je wegwijs te maken? Wij helpen je graag vooruit zodat jij met vertrouwen en kennis onze webshop kunt gaan gebruiken. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice of met je accountmanager.
Ja, bij ons heb je de keuze uit zes bezorgdagen (ma t/m za) houd er wel rekening mee dat als je buiten je vaste bezorgdagen treedt wij niet meer het tijdvak van de bezorging kunnen garanderen. * Zie onze ultime bezorgservice voor meer informatie
Wij hanteren geen minimaal orderbedrag, dit betekent dat wij vanaf €0,- al tot in je keuken komen bezorgen en dat zes dagen per week.* Zie onze ultime bezorgservice voor meer informatie
Dat is helaas niet mogelijk, mocht je echt iets te kort komen of vergeten zijn kun je je bestelling altijd bij ons komen afhalen.
Ai, wat vervelend! Mocht je niet tevreden zijn over een product of bestelling neem dan contact op met onze klantenservice, zij gaan in overleg met je over hoe dit probleem op te lossen.
Wil je na het plaatsen van een order deze annuleren of wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, zij wijzigen de order dan voor je. Dit is helaas niet via de webshop mogelijk.
Wil je na het plaatsen van een order deze annuleren of wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, zij wijzigen de order dan voor je. Dit is helaas niet via de webshop mogelijk.
Ja, deze wordt direct naar je gemaild en deze is terug te vinden onder ‘Mijn Account’.
Nee, Bij Horesca Smulders heb je de mogelijkheid om je bestellingen via de bestellijst af te ronden. Producten die je regelmatig bestelt kun je vanuit de webshop eenvoudig en snel toevoegen aan je lijst met favoriete artikelen. Het toevoegen –en verwijderen van artikelen doe je door op het sterretje (★) te klikken.
Deze staat bovenin de header van de webshop. Op elke product tegel kun je eenvoudig producten toevoegen –en verwijderen, dit doe je door op het sterretje (★) te klikken.
Bij Horesca Smulders heb je de mogelijkheid om je bestellingen via de bestellijst af te ronden. Producten die je regelmatig bestelt kun je vanuit de webshop eenvoudig en snel toevoegen aan je lijst met favoriete artikelen. Het toevoegen –en verwijderen van artikelen doe je door op het sterretje (★) te klikken.
Ook heb je de mogelijkheid om een extra opmerking toe te voegen onder de de titel van het artikel(omschrijving), een volgnummer om je bestelproces op volgorde te zetten en te vereenvoudigen en een standaard portiegewicht toe te voegen. Vergeet na aangebrachte wijzigingen niet op opslaan te klikken, zo wordt je lijst opgeslagen in je account.
Bij artikelen met een portioneer mogelijkheid kun je zelf bepalen hoe groot de porties(stukken) moeten zijn. Vul bij gewicht dan het gewenste gewicht van de portie in met maximaal drie decimalen en let hierbij op het minimale en maximale portiegewicht.
Je account wordt alleen geblokkeerd als er nog openstaande facturen aanwezig zijn, neem hier voor contact op met administratie@horescasmulders.nl
Via het inlogscherm kun je je wachtwoord op nieuw instellen. Vul hier je e-mail adres in en wij sturen je een wachtwoord-reset-link toe. Mocht je na 15 minuten nog niks hebben ontvangen kijk dan bij je ‘ongewenste mail’ in je inbox. Na het klikken op de link kun je weer opnieuw je wachtwoord instellen.
Je kunt al je vragen stellen via onze klantenservice. Deze zijn bereikbaar tijdens onze kantooruren. Bekijk hier onze openingstijden.
Via de zoekbalk boven in de header van de webshop kun je ten alle tijden opzoek gaan naar je producten. Bestel je een aantal producten met enige regelmaat? Deze kun je ook handig toevoegen aan je bestellijst door op het sterretje (★) te klikken.
Via ‘bestelhistorie’ in Mijn Account.
Al onze prijzen worden exclusief BTW en in Euro’s (€) weergegeven.
Indien je een manco-melding krijgt tijdens je bestelproces mag je een beslissing nemen over je manco. Je hebt de keuze uit vrije voorraad leveren, een alternatief kiezen of de orderregel laten vervallen. De reden van de manco wordt onderaan de pagina weergegeven.
Edisonstraat 9
5051 DS Goirle
Nederland
+31135313131
info@horescasmulders.nl